zondag 11 september 2011

Fynn

Hallo Allemaal,
Ik heb dit keer een canvas gemaakt van mijn zoontje Fynn. Ik heb de zelfde papierlijn gebruikt (PION) als bij het canvas doek van mijn dochter..
Ik heb het doek eerst bewerkt met acrylverf, gesso en glimmer mist (black magic). Ik heb de stans van Tim Holtz (gears) gebruikt met twee verschillende materialen, ribbel karton en doorzichtige sheet en die dan weer bewerkt met Alchol inkt..
Geeft een erg leuk effect... Verder heb ik bloemmetjes gebruikt van prima marketing ,plakparels en houten knoopjes.. deze laat ik dan extra opvallen om er een parelkoord doorheen te strikken..
ook heb ik zo hier en daar wat fiber gebruikt voor een speels effect. De tags heb ik bewerkt met ranger distress inkt en daarna gestempeld met stempels van Tim Holtz. zo hier en daar wat vlinder uit het designpapier geknipt bewerkt met distress inkt. De titel heb ik uitgesneden met de cricut.. Deze geweldige lijn van PION is te koop bij lovescrapping in Heino (kijk op de website www.lovescrapping.nl ) Liefs, Josefine




2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg mooi, en prachtig hoe het romantische samengaat methet stoere van de gears.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He meis, Wanneer post je weer eens wat...??? xxx

    BeantwoordenVerwijderen